18 November 2009

KELASKU


Kelas Pemulihan telah ditutup bagi sesi 2009, berjumpa lagi pada tahun hadapan. Harapan semoga anak murid yang telah dipulihkan aspek membaca, menulis, dan mengira akan terus berjaya dan mengingati pelajaran sepanjang berada bersama saya. Selamat datang diucapkan kepada murid-murid baru yang bakal mengahadpi Ujian Diagnostik, IPP2M dan Math screening Test pada 2010. Semoga lembaran baru akan lebih cemerlang.

3 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum, sy bc blog awak ni. Saya juga guru pemulihan skm ambilan nov 2007.
Bagus dan banyak inisiatif yang telah awak buat untuk mendidik murid - murid pemulihan. Disamping itu, awk telah menyediakan modul khas untuk murid pemulihan. Boleh kongsi maklumat bagaimana awak membuat modul tersebut?

sazrinda anua said...

Waalaikumsalam,tentang modul math saya mencipta latihan asas berdasarkan buku e-reem. Kebanyakan latihan adalah mengikut aras dan topik yang akan diajar. Buat masa ini ia amat sesuai dengan aras murid-murid saya. Bagilah e-mail, nanti saya upload. Tapi bukan dalam masa terdekat sebab bahan saya ada di komputer sekolah.

Anonymous said...

salalm sejahtera cikgu. Taniah atas usaha gigih cikgu mendidik anak bangsa kita. Jika cikgu tidak keberatan saya juga berminat dengan modul math cikgu itu email saya sk.kiabau@yahoo.com. Terima kasih cikgu.