25 October 2009

TAHI KELAWAR


Aduhai....nilah masalah yang saya terpaksa hadapi setiap hari. Banyak perabot kelas, buku murid dan kertas-kertas lembaran kerja dihujani tahi kelawar. Saya mengemas kelas setiap pagi dan sebelum pulang kelas. Tapi hasilnya tetap sama.

Masalah ini telah dilaporkan kepada pihak pentadbiran sekolah. Namun belum ada apa perubahan dan pembaharuan dibuat. Sedih juga terpaksa berhadapan dengan masalah bau dan tahi kelawar yang jatuh diatas kepala semasa sedang mengajar.

Cover remote air cond pun bertakung dengan tahi kelawar. Remote air cond saya pun bersarang tahi kelawar. Malahan air cond juga berbau busuk apabila digunakan. Tolonglah saya.....

Bahagian hujung syiling yang menyebabkan rembesan tahi kelawar dari atas bumbung menghujani seluruh kelas saya.

No comments: